Diskuze • Tenisová HuráLiga v Ústí nad Labem • HuráLiga.cz

Tenisová HuráLiga v Ústí nad Labem

Diskuze

29

Diskuse slouží primárně pro komunikaci mezi hráči. V případě dotazů na organizátora nám napište na podpora@huraliga.cz.

Nové komentáře můžeš přidávat po přihlášení.

  • Břetislav Krček 07.03.2019
    14:40
    Břetislav K. Organizátor

    Pánové, přepracoval jsem počítání supertiebreaku.. Nyní se supertiebreak nepočítá do "setů", pouze se za vítězství v ST počítá jedna "hra" navíc. Prosím o názory, případně hlášení chyb.. :)

    Kamil Podolský 07.03.2019
    15:05
    Kamil P.
    takhle je to super...
    Petr Polák 08.03.2019
    10:08
    Petr P.
    Jak bude postupováno v případě rovnosti bodů po 10ti kolech? Co rozhoduje, poměr setů, buch, nebo vzájemný zápas? Vzhledem k tomu že se uděluje 1bod za víteství je velmi pravděpodobné že k tomu dojde...
    Břetislav Krček 08.03.2019
    10:18
    Břetislav K. Organizátor
    Pořadí se určuje postupně dle bodů, buch, poměru setů, poměru her (v tabulce je to popořadě dle priority). Takže v případě rovnosti bodů je nejdůležitější sila soupeřů (buch). Vzájemný zápas se nezohledňuje.
  • Lukáš Sýkora 20.02.2019
    17:33
    Lukáš S.

    Za me je system: za vyhru bod a za prohru nic asi nejspravnejsi. V tenise bud postoupis nebo nepostoupis. Podobne jako Fed Cup. Nikdo neresi vyhrany set, ale zapas. Tiebreak by se mel resit udelenim jednoho bodu, podobne jako to navrhuje Kamil.

  • Kamil Podolský 20.02.2019
    09:33
    Kamil P.

    Návrh : 7:6 do statistik?

  • Tomáš Fodor 17.02.2019
    19:33
    Tomáš F.

    Dobrý nápad přijde mi to logické. Nelogické mi přijde počítání pro nasazení míčů z supertiebreaku. Kdy vlastně každý míč je jako game.Tomáš Fodor

    Břetislav Krček 20.02.2019
    09:22
    Břetislav K. Organizátor
    Ahoj Tomáši, souhlasím. Super tiebreak jsme přidávali na poslední chvíli před zahájením sezóny, tak není vše úplně vychytané. Jak navrhujete super tiebrak do statistik započítávat?
    Michal Cvrček 20.02.2019
    10:10
    Michal C.
    Ahoj, STB bych dal do statistik jako jeden game. Jestli někdo dostane v STB 10:1, tak je šílený mu přidávat +9 games. Dá se to ještě opravit pro tento turnaj?
  • Petr Polák 15.02.2019
    15:27
    Petr P.

    Ahoj všem, mohu vědět proč se dává za vítězství pouze 1b? V systému hraném na supertiebreak do rozhodnutí by bylo daleko atraktivnější za každý set bod. Tedy při skóre 2:0 pro viteze 2b a při skóre 2:1 i jeden bod pro poraženého. Co Vy na to? :)

    Břetislav Krček 20.02.2019
    09:29
    Břetislav K. Organizátor
    Ahoj, vedlo mě k tomu více důvodů.. Čím méně se "rozdává" bodů, tím je tabulka přesnější - spravedlivější. A taky se mi nezdá vhodné, aby se za dva zápasy rozdělovalo jednou 2 a jednou 3 body. ve finále jde pořád o výhru/prohru. Nehledě na to, že by to mohly být důvody ke spekulacím, proč velký favorit prohrál set (daroval bod soupeři), když v dalším setu a tiebreaku dominoval. Budu moc rád, když se do diskuze na toto téma zapojí i další hráči.. :)
    Kamil Podolský 20.02.2019
    09:32
    Kamil P.
    Souhlasím s Břéťou :-) body se dávají za celkový výsledek
    Michal Cvrček 20.02.2019
    10:22
    Michal C.
    Návrh:
    Vítězství: 3 body
    Vítězství v STB: 2 body pro výherce a 1 bod pro poraženého

    Vysvětlení:
    Přijde mi málo rozdávat 1 bod za zápas. Byl bych pro to, aby se rozdávaly body 3. Celkově by byla série atraktivnější. Bodové rozdíly v tabulce by byly výraznější. 10 kol je málo na to, aby se udělaly větší bodové rozestupy v tabulce mezi jednotlivými hráči. V aktuální variantě se stane, že na konci ligy bude mít dost hráčů shodné bodové skóre se svými soupeři a o pořadí rozhoduje buch. Rozdělením 3 bodů za zápas by se toto eliminovalo. Zároveň by nedošlo ke spekulacím, že by favorit "pouštěl" někomu set, protože by sám chtěl ze zápasu urvat celé 3 body.
    Břetislav Krček 20.02.2019
    11:07
    Břetislav K. Organizátor
    Michale, tvůj návrh se mi v podstatě líbí.. :) Ale ještě vysvětlím, proč jsem zastáncem rozdělování minimálního počtu bodů. Ve švýcarském systému se kvalita soupeřů přelévá každé odehrané kolo. Vyhraješ a v příštím kole máš silnějšího soupeře.. Prohraješ a budeš hrát se slabším. (teoreticky) Při rozdělování více bodů jsou tyto skoky větší. Turnaj končí odehráním 10. kola a pak dost záleží, kdo je zrovna v jaké fázi a jaký soupeř je mu přidělen. Řekněme, že máš po 9. kole 4 hráče: A B C D se stejnými body, ale úplně rozdílnou silou soupeřů ("A" měl nejkvalitnější a je tedy zaslouženě v tabulce nejvýš). "A" dostane v posledním kole nejsilnějšího soupeře (protože se soupeři přidělují postupně odshora dolů) a porazí ho až v super tiebreaku .. získal by tedy 2 body. "D" dostane z této skupiny výrazně nejslabšího soupeře a vyhraje za 3 body. Skončí tedy po 10. kole před "A". V případném 11. kole by se vše zase obrátilo, protože by "D" dostal výprask od někoho lepšího.. ale k tomu už nedojde. :) Proto je 1b systém dle mě přesnější a spravedlivější, jak jsme psal už v prvním komentáři.